Adam Shukhri's FotoPage

By: halimatul liza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 18-Dec-2007 04:53 Email | Share | | Bookmark
Happy Birthday Anas..

 
 
 
View all 48 photos...
Date: 15/12/07
Venue: Orchard, Jln Sebalik, Sg Buloh

TQ Hana & co, mkn tak hengat punye hehe...Lps tu Adam pulak, kejap2 naik kat atas rumah tu amik sweets masuk poket, pas tu naik lg amik kopok, pas tu naik lg amik sweet lg etc..etc...sabor je le..




19/12/07
Today is our 4th wedding anniversary... Altogether it is 13yrs since we first met & fell in love ahaks.........Semoga berkekalan ke akhir hayat aminn.............


Monday, 17-Dec-2007 03:50 Email | Share | | Bookmark
Selamat Pengantin Baru Cik Dah

8/12/07 hari tu selamatla Cik Dah dinikahkan dgn pasangannya.



Ini budak yg tak boleh duduk diam, sampai tok kadi tu siap pesan "sapa2 ada anak..pastikan dia tak menganggu masa khutbah bla..bla..." Adoila malunya..pasal budak yg nakal dlm masjid tu Adam sorang je... Bapaknya pun tak dpt tengok akad nikah sbb nk bawak budak ni keluar...

p


Wednesday, 5-Dec-2007 02:45 Email | Share | | Bookmark
Cycling @ Bukit Cerakah

 
naik bas..yuhuu.............
 
View all 30 photos...
Ahad lps Adam & co pi cycling kat Bukit Cerakah. Seronok................last pi masa bujang2 dulu dgn housemates thn '98 kot. Fuh lamanya................ . Tp kitaorg menunggu basikal yg ada carrier tu lama sbb x byk basikal yg ada carrier. Dah dekat pukul 11am baru ada. Lps tu salah jln pulak, asyik naik bukit je. Dah le dah lama tak eksesais..penat giler wooo...

Yg tak bestnya sejak dah meningkat umur ni (celeh...tak mo ckp tua le kunun ), outdoor activity kureng le...sakit kepala la bila lama sgt bwh matahari. Tu yg tak tahan tu...Kalau dulu boleh hilang sat saja, la ni mkn masa 2 hari baru nak hilang. Adoila...........





Wednesday, 28-Nov-2007 02:47 Email | Share | | Bookmark
Laily's Party

halo cik pah...
 
azza dok suap anas..
View all 42 photos...
Sabtu lps pi FRIM dgn Adam. Dahla x penah sampai FRIM, signboard plak ala2 bengong hehehe..........Alhamdulillah cemana pun sampai jugak, Bapak Adam ada team building kat Selesa Hillshome, kalu dia ada..sah le adam terjun sungai punya


Sibuk nk panjat batu nih...ingat dia dah besar sgt le tu....


Adam & kawan2nye.....


B'day girl dah tido..........Lya je sempat snap...peace hehheeh


Operasi bukak hadiah....ganas...habih koyak wrapper..............


Thursday, 22-Nov-2007 00:46 Email | Share | | Bookmark
Happy B'day My Dear Adam

Semoga adam jadik anak yg soleh & bijak. Tu je yg Ibu doakan. Tp bila bapak dia tanya besar nk jadik apa, dia ckp nk jd doktor gigi @ doktor tulang (cewah cam dr sheikh muszaphar pulak kan hahaha...). Ini sumer bapak dia jugakla yg ngajor kan....

Smlm mak ngah dia tnya nk hadiah apa.........adam ckp suar pendek gmbr bas




And Happy B'day to Laily Raihanah too who shares the same birth date..................



tq kc................mmmuahhhs


[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net