Adam Shukhri's FotoPage

By: halimatul liza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  [38]  >  >>]    [Archive]
Monday, 5-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Akhirnya dapat jugak Adam ke Sogo...

adam dgn muke macamnye...
erkkk...nape k.ca nmpk selim cam mama mira??
adus pipiku.....
View all 9 photos...
Las saturday dpt jugak Adam ke Sogo. Actually mula2 tu Ibu mcm malas jugak nak pi pasal Mama Mira kate jln jam. Tp akhirnye utk tidak digelarkan "kemeh" oleh Mama Mira maka Ibu pun terus siap pi Sogo. Dpt jugakla Adam beberapa helai t.shirt utk raya nanti....errr...silap2 x dan raya, Ibu dah pakaikan heheh...

p/s Ibu tak upload gambar2 barula... . T'paksa letak gmbr lama tu buat syarat...Semlm mase gi taman dgn Bapak pun Ibu x bwk kamera...Tak dpt le Adam nk tayang dia b'jln dgn m'gunakan kasut....



sumer pix ehsan dr mama mira hehehe...


Monday, 29-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Adam demam......

idung kembang...
Ala...silaunye bu
nak dukung.........
View all 7 photos...
Hari Sabtu & Ahad 27 & 28/8/05 Adam demam la pulak....Kensel trip nak ke Sogo bawak dia jln2. Ibu kemain risau sbb Adam asyik muntah & cirit birit je .



Thursday, 25-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Embah Dtg

Tgh tunggu Ibu siap
 
Adam eksen dgn embah...
View all 6 photos...
Last saturday 20/8/05 embah adam dtg dr Ipoh. Err....Embah tu of course la org jawa kan. Bapak Adam punyela nk kekalkan dia nye 'kejawaan' tu, sampai dia suruh Adam panggil dia 'Bapak' mcm Bapak Adam panggil Bapak dia. Cam x bes je, tp ape nak buat...Adam nk jadi anak yg baik kekekekeke. Sbb tu la Ibu Adam t'paksa tukar panggilan utk dia. Dia mula2 nk Adam panggil mama tp dia rasa t'lampau kontras dgn panggilan Bapak. What to do...Tp Adam panggil Ibu tu 'mama'. Tu yg dia pun konpius nk suh panggil ibu ke mama. Sekian....


Wednesday, 24-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
1st Day kat FP

tayang gigi 7 btg
buat muke bucuk
 
View all 10 photos...
Muhammad Adam Shukhri b Mohd Daim
Age: 9mth/ DOB 22 November 2004
Weight: 9.8kg

Tengok mommies lain ade FP utk bb masing2, so teringin plak nak buat satu utk Adam


[<<  <  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  [38]  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net