Adam Shukhri's FotoPage

By: halimatul liza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 18-Aug-2008 08:43 Email | Share | | Bookmark
Macam-macam

Adam dgn rambut barunya. Mak & pak ajak pi gunting kat barber mmg x mau. Pak Ngah dia ajak pi gunting nak plak tanpa byk songeh. Kelakau pun ada, biasa dok tgk rambut dia panjang mengurai . Besor betul kepala adam nmpknye


15/8/08 Happy b'day mak ngah


mandi manda dugong2 sekalian . Anak2 cik timah ni memang bagak2 belaka hehe......mamak adam yg dulu kurus pun sudah roi perotnya


Mandi sungai lagi........


Thursday, 14-Aug-2008 04:01 Email | Share | | Bookmark
LO Comel dr Olie

Olie..........mekasih naaa..........comel banget





Monday, 11-Aug-2008 03:28 Email | Share | | Bookmark
Melawat Rumahku Syurgaku

Kononnya nak pi tengok defect yg dah dikomplen tu. Defect tu t'masuk le pintu nye yg tak boleh dibukak dr dlm. Skali pi tgk dr luar pun x leh bukak, dah tukar le kunci tu gamaknye. Maintenance office pun tutup, maka inila kerja2 adam

Adam syok dpt main "taman"..



Tak bwk baju tp nak mandi jugak, la ni dah malu mandi bolen hehe........ha terjun ja la dgn baju2 tu. Balik basah2.....nasib baik dekat je





Wednesday, 6-Aug-2008 01:21 Email | Share | | Bookmark
Award From Intan (nabia)


Mekasih la intan, since i pun x update..i buh la award u nih



Tuesday, 22-Jul-2008 04:40 Email | Share | | Bookmark
Before & After

AFTER
Ni pg td, pi teman bapak dia yg masih x ok tu kat klinik.


bapaknye si adam..masuk 2wks dah sakit mata



BEFORE
mata cemey sebelah


[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net