Adam Shukhri's FotoPage

By: halimatul liza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  19  20  21  >  >>]    [Archive]
Friday, 30-Mar-2007 07:08 Email | Share | | Bookmark
ROTi...RoTi..

Ini dinner kitaorg kemarin....Roti John dr resipi mamafami. Hmmm...bapak Adam bg credit la bila i buat nih heheh...


Inila budak tgh ngadap roti john...sedap ke Dam...hmmm dap....



Tuesday, 27-Mar-2007 08:05 Email | Share | | Bookmark
Tajuknya minggu lepas

 
 
Dek kerna terliur dgn kopitiam yg dihidangkan kat FP Julie Mama Iman & Mira Mama Ca, i pun serbu la jugak kopitiam ni dgn Cakcibur. Roti bakar dia sedap, tp yg peanut butter tu melekat2 tang gigi la hahaha . Pas tu hor fun ni biasa ajela mcm kuetiaw sup..ingatkan macam hor fun kat ipoh yg biasa mkn dulu2 tu...


Bawak Adam ke tasik KJ, kami berdua saja. Dah 2 minggu tak bawak ke taman sbb kaki bapaknya injured masa main "badbinton" (adam pronounce) , makanya takde le sesi jogging2 & adam pun tak dapekla naik "boyan".



Tuesday, 20-Mar-2007 07:56 Email | Share | | Bookmark
Sibuk Je..

 


Apabila Adam menyibuk di opis ibunye...


Monday, 12-Mar-2007 06:36 Email | Share | | Bookmark
Menyongket ke Rumah Ca

 
naik beskal
ca x mau lama2
View all 15 photos...


Alkisah di pagi sabtu lps yg mulia. Ibu ni kempunan nak mkn cupcakes K.yong, dah alang ke rumah K.Yong tu kami pun menyinggahle ker rumah Ca & Mama "Megha" hehehe...Canggih tak adam panggei ko nyah... .

DAh habaq dah kat mama ca ni kami dtg berdua aje..dia pigi masak lauk mcm utk 10 org makan. ATe...tak ke penuh temolok teman ni dibuatnye...Peghut dah 3,4 lapih plak tuh skrg ni . Balik tu mentekedarah cupcakes flirty velvet pulak Ape2 pun tq ye nyah...susah payah ko masak utk aku nih...Ada ubi ada batas, ada hari lain kami cargasssss...



Saturday, 10-Mar-2007 09:33 Email | Share | | Bookmark
My 1st Attempt

 
 
eeee...bangganye le, udah reti skit guna PS nih ha hahaha....peghak betoile teman nih . Hmm thanks to Zatul...



[<<  <  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  19  20  21  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net